Pizsi vagy kosztüm? Mi van, ha mindkettő?

Világéletemben szerettem az érdekes ruhadarabokat. Szeretem, amikor valami színes, izalmas, váratlan, és nagyon ritkán érzem magam kínosan amiatt, mert feltűnő amit viselek. Amíg irodában dolgoztam, sokszor csempésztem valami extrémet az öltözködésembe, vagy vettem fel hagyományos, visszafogott szabású, de extrém anyagú darabokat.

Mindig is nagyon tetszett a pizsama-divat. Mármint itt nem konkréten azokra a darabokra gondolok, amiben alszunk. Hanem azokra a nadrágkosztümökre, amik laza szabásukkal, szaténos anyagukkal idézik a pizsamákat.a_gi_ju_lius_5-7118_copy.JPG

És nem, nem a Barney Stinson-féle 'suitjamara' gondolok, amit előszeretettel viselt az Így jártam anyátokkal című sorozatban. 

Mindig szerettem volna egy ilyen szettet, csak egy gondom volt: ez a trend igazán magas, minimum 170-175 centis lányokon mutat jól, én pedig alulról súrolom a 165 centit. Próbáltam sok összeálítást, de egyikben sem láttam a fantáziát, nem voltak jók az arányok vagy nem tetszett a minta. 

Aztán nemrég ráakadtam a Tezenisben egy jó összeállításra a pizsamák között, aminek egy kis igazítás után más értelmet adtam, minthogy alvóruha legyen belőle. Akciósan szereztem be a szettet, így igazán nem fájt kiadni még rá pár ezer forintot a varrónőnek.

A forma nélküli zakóba varattam egy válltömést. Így a viszonylag hosszú ujja feljebb ugrott, a vállrésze pedig szép ívet kapott. Ha csapott vagy keseny a vállad, vagy túl erős a csuklyás izmod (ami a hátad felső részén található, a fejed alatt, a két vállad között) akkor mindenképp érdemes az olyan zakókat keresned, amiben van egy kis tömés.
Ne félj tőlük, szép keretet adnak az alakodnak, arról nem is beszélve, hogy a blézer pont az erős vállvonala miatt érdekes darab. Az egyik olyan darabunk, amit a férfi öltözködésből vettünk át mi, nők. Emiatt a professzionalitás és üzletiesség egyik jelképe a mai napig.a_gi_ju_lius_5-7092_copy.JPG

A nadrágot pedig csipőfazon helyett derákfazonra szabattam: bevetettem a derekából, így magasderekú nadrágot kaptam. A magas derék nyújtja az alakot, és megmutatja a derekat. Homokóra fazonoknak, vagy azoknak, akiknek hosszú a dereka, az egyik legelőnyösebb választás.

Ha méginkább csajosítani szeretnénk egy ilyen szetten, és a blézerünk hosszított, nyugodtan dobjunk rá egy övet. Én egy vékony, anyukámtól örökölt darabot használtam erre a célra. És ha még szeretnénk az alakunkon nyújani, érdemes feltűrni a blézer ujjait. Ezzel a trükkel optikailag centiket pakolhatunk magunkra, nem véletlen szeretik olyan sokan feltűrni a blézerük ujját!

Ha ilyen laza, fiús szettet húzunk magunkra, a cipőnkkel mindenképpen ellensúlyozzuk a hatást!
Vegyünk hozzá lábgyilkos, de gyönyörű 12 centis pömpszöt, esetleg pántos csodát, vagy épp pom-pomos csajos magassarkút, mint ahogy én is. 
A pom-pom méginkább rádob a pizsama-és budoár feelingre, és pont ez tetszett meg benne ehhez a nadrágkosztümhöz.
Ha már lúd, legyen kövér!a_gi_ju_lius_5-7058_copy.JPG

Itt még pár fotó, mások hogyan viselis a pyjama suitot, avagy pizsama kosztümöt:

 

Pizsamalsó és felső: Tezenis felsőrész alsórész
Pink basic trikó: Tezenis
Cipő: Csóra cipő
Táska: Tommy Hilfiger outlet, múlt évi
Fotó: Gergely Dóri

Személyi styling, szín-és alkatelemzés, közös vásárlás és gardróbrendezés szolgáltatások: agihuszka.hu

instagram: agihuszka_style

facebook: @agihuszkastyle

A bejegyzés trackback címe:

https://agihuszka.blog.hu/api/trackback/id/tr1914121869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Agi Huszka Style

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

süti beállítások módosítása